حقیقی جریمه شد

حقیقی جریمه شد




 

 


حقیقی جریمه شد


تاریخ : جمعه ،
27 اسفند 1389

دروازه بان تيم پرسپوليس با راي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال به مدت سه جلسه از همراهي تيمش در مسابقات رسمي محروم شد.


عليرضا حقيقي در پي حرکتي که در هفته بيست و سوم ليگ برتر فوتبال ايران در مقابل تماشاگران تيم شاهين بوشهر انجام داد با اين محروميت مواجه شده است.
البته اين محروميت با احتساب چند جلسه محروميتي است که حقيقي به طور موقت به آن محکوم شد. حقيقي همچنين بايد مبلغ 300 ميليون ريال نيز به عنوان جريمه نقدي پرداخت کند.
بنا بر سخنان مجتبي شريفي رييس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال، حقيقي در بازي تيم پرسپوليس در مقابل ملوان که روز يکشنبه هفته آينده در چارچوب هفته بيست و هفتم ليگ برتر برگزار مي شود نمي تواند درون دروازه سرخپوشان قرار بگيرد، اما در شهرآورد تيمهاي استقلال و پرسپوليس در روز 10 فروردين ماه سال آينده فرصت بازي را خواهد داشت.
شريفي تاکيد کرده است که با توجه به تعهدي که حقيقي در کميته انضباطي امضا کرده است در صورت تکرار چنين اعمالي از سوي وي، بايد رابطه خود را با فوتبال قطع کند.
رييس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال همچنين در خصوص تخلف حقيقي در بازي تيمش مقابل الوحده امارات گفت: با توجه به اينکه اين ديدار تحت نظارت کنفدراسيون فوتبال آسيا برگزار شده است، کميته انضباطي اين کنفدراسيون در اين رابطه تصميم گيري خواهد کرد، اما با توجه به وجود بند تخلفات حرفه اي در آئين نامه کميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايران، اين بازيکن را احضار خواهيم کرد و به شدت با او برخورد مي کنيم.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل